EN

غلتک مونتاژ کلیشه

غلتک مونتاژ کلیشه

مشخصات غلتک کلیشه یا Rubber Roller :

  • طول غلتک: 100mm

  • قطر غلتک: 27mm

  • جنس دسته: پلی پروپیلن

  • سختی لاستیک: Shore 70 

غلتک مونتاژ کلیشه
غلتک مونتاژ کلیشه برای چاپ فلکسو.
با کاربرد غلتک مونتاژ کلیشه Rubber Roller بیشتر آشنا شویم.

غلتک مونتاژ کلیشه یا غلتک جوهر INK ROLLER یک غلتک لاستیکی مستحکم و همه کاره بحساب میاید. از این وسیله برای مونتاژ کلیشه روی اسلیو چاپ فکسو استفاده میشود. از دیگر کاربردهای این ابزار میتوان به چاپ دستی برجسته یا همان چاپ لینو نیز اشاره کرد. این وسیله دارای غلتک لاستیکی با سختی 70 و هسته آلومینیومی میباشد. 

یاتاقان های خودروان شونده، شفت فولادی پیوسته و براکت های فولادی سفت و سخت، این وسیله را به ابزاری محکم و قابل اعتماد تبدیل کرده است. دسته پلی پروپیلن نشکن دارای یک شکاف آویز مفید میباشد. و طوری طراحی شده است که موقع برگرداندن به عنوان پایه عمل میکند، طوریکه سطح غلطک با زمین در تماس نباشد. این ابزار در صورتیکه به عنوان غلتک جوهر استفاده شود با مرکب های پایه آب ، روغن و حلال قابل استفاده است.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

مراحل نصب آسان و دقیق کلیشه بر روی اسلیو ماشین چاپ فلکسو بکمک غلتک مونتاژ کلیشه.
step1
step2
step3
step4
step5
کاربرد دیگر غلتک لاستیکی Rubber Roller در چاپ دستی برجسته میباشد.

ابزارهای زیادی برای چاپ برش مشمع خطی موجود است. و تعداد کمی از آنها به اندازه غلتک مرکب ساده یا INK ROLLER مهم هستند. مانند بسیاری از ابزارهای موجود در بازار برای چاپ دستی ، غلتک‌های جوهر عالی عمل میکنند. که می‌توانید برای کیت چاپ لینو خود خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال یک گزینه ارزان و پرکاربرد هستید، پس دیگر دنبال راه حل های دیگر نباشید. این وسیله بهترین راه حل برای چاپ لینو کات یا چاپ دستی برجسته بحساب میاید.

خود غلتک معمولاً از لاستیک یا جایگزین های مصنوعی (مانند پلی اورتان) ساخته می شوند. هرچه سختی لاستیک نرم‌تر باشد، وقتی جوهر را بر روی آن می‌چرخانید، بیشتر در اطراف لبه‌های بریده شده در بلوک لینوکات شما قالب‌گیری می‌کند. البته در چاپ لینو یک لاستیک خیلی نرم هم توصیه نمیشود. به همین ترتیب شما نیاز به غلتکی دارید که نه زیاد سخت و نه زیاد نرم باشد. زیرا سختی ایده آل هر نقطه کوچکی را که واقعاً می‌خواهید جوهر روی آن اعمال شود، برطرف می‌کند. 

غلتک جوهر چاپ لینو
غلتک جوهر چاپ دستی ابزاری ساده و در عین حال پرکاربرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *