EN

ژل و محلول های شستشو در صنعت چاپ

ژل و محلول های شستشو در صنعت چاپ

ژل و محلول های شستشو
فرچه و ابر شستشو
  • راهکارهای شستشو و تمیزکاری در صنعت چاپ:

شرکت کاوان در خصوص تمیزکاری نوردهای آنیلوکس و کروم به چاپخانه های فلکسو، افست و روتوگراور برای افزایش کیفیت و راندمان تولید، بهترین پاک کننده ها و راهکارها را ارائه میدهد. کاوان تنوع گسترده ای از محلول و ژل های شستشو را از معروف ترین برند های اروپایی : SDS – CBG – APS  را در اختیار چاپخانه داران قرار میدهد. و همواره در عین حال با تاکید بر تحقیق و توسعه، سبد محصولات نوین و بروز خود را می افزاید.

  • ژل های شستشو APS فرانسه:

کمپانی APS فرانسه بهترین راهکارها و تجهیزات تمیزکاری را در اختیار چاپخانه داران قرار میدهد.

  1. ژل شستشو APS C GEL Pro : در ماشین آلات چاپ فلکسو برای تمیز کاری سیلندرهای آنیلوکس بصورت دستی مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. ژل شستشو APS MS JEL Pro : این ژل شستشو هم در چاپ فلکسو برای نورد های آنیلوکس و هم در چاپ روتوگراور برای شستشوی غلطک های کروم مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. محلول شستشو APS SOL UV Pro : این محلول جهت استفاده در سیستم های شستشوی مکانیزه توصیه میگردد.
  • فرچه و ابرهای نانو :

برس های برنجی و استیل ضد زنگ ابزاری هستند که برای تمیز کردن آنیلوکس های کروم و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرند.

برس های استیل ضد زنگ: برای تمیز کردن سطوح آنیلوکس سرامیکی استفاده می شوند.

برس برنجی: برای تمیز کردن سطوح سیلندر کرومی استفاده می شود.

ابرهای نانو: این ابرها با ساختار مولکولی نانویی جهت شستشوی سطوح آنیلوکس ها و سیلندر های کروم با ژل های شستشو مورد استفاده قرار میگیرند.

  • توصیه های ایمنی : 

از آنجایی که تمامی محصولات شستشو حاوی مواد شیمیایی هستند، لذا استفاده از دستکش و عینک ضخیم هنگام استفاده از محصول برای اپراتورها توصیه میگردد. لازم به توضیح اینکه عینک مخصوص و دستکش همراه محصولات ارائه شده از طرف این شرکت بهمراه محصول ارسال می گردد.